Rize’de 6 Yıldan Beri Yapılmayan, ikizdere -Ovit Arasındaki 20 km yol,Atanmış Trabzon’lu Bakanlarla Zor !

İSMET KÖSOĞLU/Gazeteci Gözü İle OVİT YOLU İHALE BEKLİYOR-117 Bu yol hakkında 1980’den bu yana binlerce haber yaptım. Bundan önce bunun gibi kayıt altına aldığım 116 tane köşe yazısı yazarak dikkat..

Rize’de 6 Yıldan Beri Yapılmayan, ikizdere -Ovit Arasındaki 20 km yol,Atanmış Trabzon’lu Bakanlarla Zor !
Son Güncelleme: Whatsapp

İSMET KÖSOĞLU/Gazeteci Gözü İle
OVİT YOLU İHALE BEKLİYOR-117
Bu yol hakkında 1980’den bu yana binlerce haber yaptım. Bundan önce bunun gibi kayıt altına aldığım 116 tane köşe yazısı yazarak dikkat çekmeye çalıştım.
Eksiklerin giderilmesi iş başında bulunanların görevidir, öncelikle bu bilinçte olunmalı. Benim için bazen hep eleştiri yapıyorsun diyen çatlak sesler çıkıyor ama duymuyorum, zira aksaklığın giderilmesi için yazarak uyarmak görevi Gazeteci için ödevdir. Millete borcun ifasıdır.
Birileri ses çıkarmalı ki Ankara’dakiler, iktidardakiler duysun ve icraat yapsın. Ankara’da olanları uyandırmak ve uyarmak her zaman olduğu gibi milletin sesi olan Gazetecilere düşüyor.
2018’den bu yana yapılmayan ama programda olan İkizdere-Ovit Tüneli arası ne bekliyor, niye yapılmıyor. Söyleye söyleye dilimizde tüy bitti.
Duyarlı bir dostumdan gelen aşağıdaki paragrafı aynen sütunuma almakta bir beis görmedim, Rize’deki iktidar sahibi kimselerinde bilmesini istedim.
Bana gelen yazıdaki kısa bir bölüm aynen şu şekilde’ ’Yol yatırım programı başka şey, ihale başka şey. Bir program kapsamında istediğiniz sayıda ihale yapılabilir.
Ancak onlar 2023 yatırım programını bile inceleme gereği duymadıkları için, Bakanın Rize’ye ulufe verdiğini sanıp müteşekkir oluyorlar. Ayrıca engellemeleri bunlarla da kalmıyor. Yatırım programında Trabzon yollarına ayrılan ödeneklerle Rize yollarına ayrılanları karşılaştırırsanız ne demek istediğimi anlarsınız. Bunların da ötesinde yıl içinde onun iki katı ek ödenek verdiklerini KGM deki herkes biliyor ve tepki gösteriyor.’’
Yapılan işi gördünüz mü?
Rize-Erzurum karayolu için en önemli arter Ovit Tünelinin 20 km lik İkizdere arası bağlantı yolunu yapmaktır.2018’den bu yana bekleyen 20 km’yi yapmamanın sebebi ne.
Vilayetler ve bölgeler arasında yatırım dağılımı konusunda önceliklerin hep ötelendiğini biliyoruz.
Bu yolda var olan programdaki 20 km lik mesafe niye ihale edilemez.
İkizdere-Ovit arasının devamında yıllardır delme çalışması karınca misali yürütülen KIRIK Tünelinin de tamamlanmaması çok geciken bir KGM yatırımıdır.
KIRIK Tüneli ile delme çalışması tamamlanan DALLIKAVAK Tünelleri tamamlandığında Ovit Tüneli ile birlikte denizden Erzurum’a kısa sürede ulaşmak hayal olmaktan çıkacaktır.
Hayalin gerçek olması için programdaki adı geçen çalışmaların ihalesi yapılarak veya doğrudan CENGİZ İnşaata verilerek bir an önce gerçekleşmesini istiyor bölge insanı.

İLK YORUMU SİZ YAZIN

Hoş Geldiniz

Üye değilmisiniz? Kayıt Ol!

Hemen Hesabını Oluştur

Zaten bir hesabın mı var? Giriş Yap!

Şifrenizi mi Unuttunuz

Kullanıcı adınızı yada e-posta adresinizi aşağıya girdikten sonra mail adresinize yeni şifreniz gönderilecektir.

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.

betnis giriş
betnis
yakabet giriş