Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

RTEÜ REKTÖRÜ PROF.DR. YUSUF YILMAZ’’ TÜBİTAK ÖĞRENCİ PROJELERİNDE ÜNİVERSİTEMİZDE ÜÇ FAKÜLTEMİZ TÜRKİYE BİRİNCİSİ OLDU

İSMET KÖSOĞLU TÜBİTAK Bilim İnsanı Destek Programları Başkanlığı (BİDEB) tarafından

İSMET KÖSOĞLU
TÜBİTAK Bilim İnsanı Destek Programları Başkanlığı (BİDEB) tarafından yürütülen “2209-A Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı” ve “2209-B Üniversite Öğrencileri Sanayiye Yönelik Araştırma Projeleri Desteği Programı” başvuru sonuçları, üniversitemize büyük bir gurur yaşattı!
TÜBİTAK projeleri hakkında basın mensuplarına açık bir toplantı yapan RTEÜ Rektörü Prof.Dr. Yusuf Yılmaz önemli açıklamalar yaptı. Rektör Yılmaz açıklamasında’’ Üniversitemiz, Türkiye genelinde tüm üniversiteler arasında toplam 339 proje kabul sayısı ile 11. sırada yer alarak başarılı bir performans sergiledi. Özellikle 2209-A Araştırma Projeleri programı çerçevesinde Eğitim Fakültemiz 74, Tıp Fakültemiz 44 ve Su Ürünleri Fakültemiz ise 12 projeyle kendi alanlarında Türkiye genelinde birinci oldu!2209-B Sanayiye Yönelik Projeler kapsamında, Tıp, Su Ürünleri ve Mühendislik-Mimarlık Fakültemizden 7 proje seçildi. Öğrencilerimizin araştırma kabiliyetleri ve yenilikçi yaklaşımları ile başarımızı kutluyor, gelecekteki projelerde de üstün başarılar diliyoruz. Bu büyük başarıda emeği geçen tüm öğrencilerimizi ve danışman hocalarımızı içtenlikle tebrik ediyoruz!
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesinde TÜBİTAK öğrenci projelerinde 10 kata yakın artış
Bugünün hızla değişen dünyasında, bilgiyi analiz etme, sorgulama ve sentezleme yeteneğine sahip olmak, hiç olmadığı kadar önemli. Dolayısıyla üniversiteler, geleneksel bilgi aktarımının ötesine geçerek, merakı tetikleyen ve araştırmayı önceliklendiren bir zihniyeti teşvik etmeye odaklanmalıdır. Bu yaklaşım, aynı zamanda öğrencilerin araştırma becerilerini, analitik düşünme yeteneklerini ve problem çözme kapasitelerini geliştirmelerine katkı sağlar. Öğrencilere, entelektüel olarak anlamlı projelere katılmaları için ilham verilmelidir.