2022 Yılı bütçesi TBMM de görüşmelere açıldı. Hemen her gün bir Bakanlık bütçesi görüşmelere açılıyor, hazırlanan bütçe büyük ihtimalle kabul edilir, milletimize refah huzur getirecekse hayırlı olsun. Benim öğrenmek..
2022 Yılı bütçesi TBMM de görüşmelere açıldı. Hemen her gün bir Bakanlık bütçesi görüşmelere açılıyor, hazırlanan bütçe büyük ihtimalle kabul edilir, milletimize refah huzur getirecekse hayırlı olsun.
Benim öğrenmek istediğim maliyetleri çok fazla olduğu için büyük pay ayrılan Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığının birimlerindeki ödenek ayrımları. Bu Bakanlık herkes bilir ki birçok kademede hemşeri dayanışmasıyla yürüyor.
Sn. Cumhurbaşkanım, Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığında sizin bilgi ve emirleriniz olmadan yaprak sallanmadığını biliyoruz.
Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığında başta Karayolları Genel Müdürlüğünde çok büyük bir hemşeri kadrolaşması olduğunu kimse inkâr edemez ve böyle olduğundan kurum çalışanları arasında huzursuzlukta had safhada.
Cumhurbaşkanım, kadrolaşmada hemşericilik ön planda yer aldığı için sizin 2018 yılında hizmete açtığınız bugün Türkiye’deki en uzun tünel olan OVİT Tünelinin 21 km lik bağlantı yolu halen yapılmadı ve yapılmıyor.
Ulaştırma Bakanlığında Binali Yıldırım Bakandan sonra atadığınız Bakanlar önce Cahit Turhan sonra Adil Karaismailoğlu ikisi de Trabzonlu. Trabzonlu olmalarına bir şey diyecek halimiz elbette yok. TC. Vatandaşı olan herkes layık ise bilgi beceri yeteneği var ise her makamda olmalı.
18 Bölge Müdürlüklerinden İstanbul, Elazığ, Trabzon, Bursa, Kastamonu ve Konya Müdürlükleri ile Bursa’da kurulu ayır bir Bölge olan Kamu-Özel Bölge Müdürü, Yardımcısı ve Yapım Başmühendisiyle birlikte Trabzonlu.
Bu Trabzon kadrolaşması sonucu, ülkemizdeki ulaşım altyapısının ana unsuru olan karayolu yatırımlarının programa alınması, ihalesi ve ödenek tahsislerinde objektif ve bilimsel öncelik kriterleri yerine önce Trabzon ilinden talep edilen (Öncelikli olsun olmasın) projeler tercih edilmektedir.
Sn. Cumhurbaşkanım, ödenek sıkıntısı konusu aşağıda görüldüğü gibi Trabzon ilindeki yatırımlarda söz konusu dahi olmazken, yıllar önce çok büyük paralar harcanarak yapılan Ovit Tünelinin 21 km bağlantı yolu ve Erzurum-İspir arası bağlantı yolu bu kadroların tasarrufuna (!) takılmakta.
2021 bütçesinde uyguladıkları 1.000 TL lik ödeneği 2022 bütçesinde de devam ettirecekler mi?
Bu projede yeterli ödenek ayrıldığında KIRIK ve DALLIKAVAK Tünelleri de tamamlanmalı.
Rize’nin İktidar partisinde 3 Milletvekili mevcut.
Bu vekillerden birisi Hayati Yazıcı Genel Başkan Yardımcısı ve eski Bakan, bir diğeri Osman Aşkın Bak daha önce Bakanlık yapmış. Üçüncü Vekilimiz Teşkilatlardan sorumlu Muhammet Avcı partide önemli bir görevi var. Üç Milletvekilinin bütçe hazırlanırken Rize de yarım kalan, yapılmayan yollar için yapılabilir bir ödenek konmalarını bekliyoruz.
Bu gelişmelerden sonra şunu tekrar sormakta fayda var Karayolları Genel Müdürlüğü kimin?
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.